جديدترين اس ام اس هاي دوستت دارم عاشقانه ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

جديدترين اس ام اس هاي دوستت دارم عاشقانه
بازديد : 2697

برای عاشق شدن نباید یک شخصیت متفاوت را دوست داشت

برای عاشق شدن باید یک شخصیت عادی را متفاوت دوست داشت !

.

.

.

حلقه ی بازوانت تنگ تر می شود

و من آزادتر گُم می شوم میان دنیایی که فقط اندازه ی یک من جا دارد !

.

.

.

دلم برایت تنگ نشده اصلا

دوست ندارم ببینمت هیچوقت

خاطراتمان تکرار نمی شود دیگر هرگز

اما با تمام وجود دوستت دارم همیشه !

.

.

.

ماه و این همه آسمان

“تو” و این همه مهربانی

چه تشبیه زیباییست !

.

.

مهم نیست دور باشی یا نزدیک

از رو به رو بیایی یا روی برگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است …

.

.

.

خواستنت تمام شدنی نیست

خواستنی تر میشوی هر لحظه …

.

.

.

کاش میشد فقــــط تو را داشته باشم و خدا هی بپرسد : خوب ، دیگر چه ؟!

من بگویم : هیچ ، همین کافیست !!!

.

.

.

شاید تنها کسی نیستم که دوستت دارم

اما کسی هستم که تنها تو را دوست دارم !

.

.

.

دیدار تو فلسفه ی شیرینِ بودن است !

.

.

.

خدایا تمام دنیا از آن تو ، این یک نفر برای من

من دنیا را بی او نمی خواهم !

.

.

.

خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته

نبض وجودم از تو خط امان گرفته

خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست

براى وصف رویت قلبم زبان گرفته

.

.

اگر گفتی چگونه می شود مرده ای را زنده کرد ؟

فرض کن من مُرده ام ، حالا بخند …






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: اس ام اس,عاشقانه,دوست دارم,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.